Thursday, June 28, 2012

Oh Germany!!

     12:39PM, semua staf dah kuar gi makan (Bossess semua tak der hari ni.. staff pon amik kesempatan la.. kecuali aku, aku kan employee of the yearssss hehehe..) aku pon mulakan aktiviti aku..

     Germany kecundang lagi... Tak per la, tak dak rezeki depa kot.. Apa2 pon tahun2 akan datang masih ada, itu pon dah cukup baik sampai semi final.. Bak kata salah satu customer aku "Kalah tak per, kalah bergaya" hehe.. 

    Sementelah (ayat betul ke tak aku tak tahu la) Germany kalah ni adalah orang2 yang menyindir.. berdesing gak la telinga aku sebagai penyokong tegar Germany ni.. Macam2 la yang diorg duk kutuk.. Germany ayam la.. AAK??! Tapi ada satu gambar ni dia edit baik punyer.. Aku tak rasa marah pon tgk gambar ni, lawak n kelakar adalah.. Check it out!

Ekekekekee..

     Aku ada share picture ni kat facebook aku, Si Itik (refer my previous entry) kata aku tak habis2 ngan Mesut Oozil.. Katanya aku asyik duk post picture Ozil jer kat FB aku hari ni... Then aku ckp la hari ni satu picture Ozil pon aku lom post, tak baik fitnah dik.. Dengan penuh bergaya dia cakap "yang nak naik bas balik Germany tu?" Itu la.. Tak tahu diamlah (tagline MJ).. kan dah kena ngan aku... Aku pon apa lagi.. buat la sesi perkenalan antara Itik ngan 2 jejaka idaman Germany tu..


Hahaha.. marah dia bila aku post gambar ni kat FB dia..

     Okay lah, nampaknya musim bergaya Germany dah dirobek2 oleh Italy tahun ni.. tapi tak per.. jaga baik Italy.. kena la Italy ngan Spain.. Eh jap2.. bukan ker Italy pilihan ketiga aku? Alamak dalam dilemma la plak.. Nak sokong Spain ker Italy ek? Torres ker Rossi (apa daa Rossi) ek? Ah lantak la sapa menang! I'm done with Euro 2012. Adios Amigos..

No comments:

Post a Comment