Wednesday, June 27, 2012

Duit baruuuu...

     Dengar cerita duit baru Malaysia dah nak keluar.. betui ke tidak aku tak pasti... Aku dapat info ni dari http://melayukini.net . Terima kasih melayu kini.. (peace!!). Dengar cerita jugak duit2 baru ni keluar 17 Julai 2012.. haa.. dah dekat dah tu. Boleh la tukar duit2 baru ni kat bank untuk bagi duit raya tahun ni.. Baru ada class.. Tapi aku mampu yang kaler biru (RM 1) tu jer la.. yang lain mahu rabak poket aku..

     Kat bawah ni ada picture duit2 baru ni, sila la tengok yer.. Owh ya kalo korang perasan, RM20 muncul kembaliiii.. (baca tu buat ala2 ayat "tora datang lagiii.." baru ada trill! hehe) Bagi aku, dalam banyak2 duit baru ni, RM 20 paling cantik.. Kenapa? jangan ditanya sebab aku tak tahu.. pada pandangan aku RM 20 paling cantik okay! 

Ni dia RM1

Ni lak bahagian belakang RM1

RM5

RM 10

Belakang RM10

RM 20 (cantek tak?? cantek kan!)

Bahagian belakang RM20 (ada penyuuu.. asal Ganu duit ni nih! ekekeke)

RM 50

Bahagian belakang RM50

     Haaa... setuju tak ngan aku yang RM20 paling cantik? TAK? hurm.. tak per la.. :-( Okaylah, colleague aku dah nyanyi2 dah ajak balik tu (orang menumpang) so aku jalan dulu.. Adios! Owh ya, sebelum terlupa, good luck untuk Germany, semoga menang lawan Italy malam ni.. 

*nak kena singgah kedai beli coffee 3 in 1 buat bekal berjaga malam ni*








2 comments:

  1. Germany kalah daaa...

    ReplyDelete
  2. Tu yang sedih ni.. Tapi entry ni bukan pasal duit baru ker?

    ReplyDelete