Friday, June 29, 2012

Back to the future!

     Korang ingat lagi tak cerita Micheal J. Fox Back To The Future? Tak ingat?? Korang lahir zaman bila? Owh 90an ek hehe.. gurau jer k! Kalo mana yang tak tahu tu check Google yer..  



     Walaupun aku ada koleksi cerita ni (I, II & III) tapi aku langsung tak ambik 'port' pasal tarikh bila si Marty ni pergi ke masa depan. Cuba korang tengok tarikh kat gambar dibawah... Tarikh dia semalam la.. Aku perasan sekarang ni pon bila aku tengok ex-colleague aku post pasal ni kat FB dia... 


     Tapi bila aku tengok balik cerita tu, rupa2 nya kene tipu da.. Hoax mende ni.. tipah tertipu lagi. Tarikh yang sebenarnyer ialah pada 21 October 2015. Cheh! Hidup2 kena tipu hahahaa...

Lagi tiga tahun da...

     Kepada sesiapa2 yang edit ni aku just nak cakap "Nice try". Then kepada yang terus percaya tu, buat research dulu yer..

***Don't believe everything you read on Twitter, Yesterday is the anniversary of the film's release, not the date they visit.***


No comments:

Post a Comment