Tuesday, January 11, 2011

Pantai Teluk Chempedak, Kuantan.

"Post ni patutnyer publish bulan 12 lagi, sebab tak der masa aku delay sampai la bulan satu.. Anak2 sedara aku dah masuk skool balik dah hahahaa..."


     Cuti sekolah datang lagiiii... yeayyy.. hahahaa... macam aku lak yang cuti. Anak2 buah aku semua dah tak sabar nak merasa mandi laut terutama Hisyam (abg long), so akak aku bercadang pergi ke Teluk Chempedak, Kuantan sempena cuti sekolah + cuti raya haji ni. Bertolak la kami satu kereta ke sana. Enjoy tul la tgk anak2 sedara aku mandi, seronok diorang.. (aku pon seronok sama mandi ngan diorang)









Entah menara aper la yang tercipta nih! hahaha..






Massage timee...


Bekal kami untuk hari itu.. wakaka.. mana cukupp..


Mak bapak penakut air, anak hantu air.. berjemur la korang berdua hik hik..


Entah gambar aper la abg ipor ku amik nih.. takkan gambo pakcik botak tu kot..


     Lepas penat bermandi-manda selama 3-4 jam sampai muka sorang2 dah naik merah+itam dah, kami menuju ke Tanjung Lumpur untuk makan tengah hari kat gerai kegemaran kami. Aku dah terbayang2 dah dapat makan seafood celup tepung yang terkenal kat gerai diorang. Tup tup.. kedai diorang tutup sebab cuti Hari Raya Haji.. Mak datokkk... frust betoi kami time tu.. Alih2 kami pergi makan kat Benteng. Dah lama tak gi makan kat sana, banyak yang dah berubah, ada yang makin elok dan ada yang makin teruk.




Last picture taken @ Benteng, Kuantan before heading back to Mentakab.

No comments:

Post a Comment